El Convento de Santa Clara de Monforte fue fundado en 1622 por los séptimos condes de Lemos, Catarina de la Cerda y Pedro Fernández de Castro. Aquí se encuentra uno de los museos de arte sacro más importantes de toda Galicia. Cuenta con una colección que acoge parte del importante legado artístico que los condes donaron.
La exposición se desarrolla a lo largo de nueve salas en las que se muestran magníficas piezas de pintura, escultura, platería, marfiles, textiles y objetos como relicarios recogidos por los condes de Lemos de su estancia en Nápoles y aumentado más tarde por importantes obras adquiridas en España.
También tienen especial relevancia las piezas de orfebrería del renacimiento italiano, así como los relicarios de las escuelas italianas y castellanas. En el conjunto se muestran también importantes vestimentas litúrgicas.
Las reliquias, casi 400, componen una parte importante de la colección. Una de las mejores piezas del museo es un arca eucarística, regalo del papa Urbano VIII a la condesa de Lemos. Un lugar que merece ser visitado por todos los apasionados del arte sacro.
O Convento de Santa Clara de Monforte foi fundado en 1622 polos sétimos condes de Lemos, Catarina de la Cerda e Pedro Fernández de Castro. Aquí atópase un dos museos de arte sacro máis importantes de toda Galicia. Conta cunha colección que acolle parte do importante legado artístico que os condes doaron.
A exposición desenvólvese ao longo de nove salgas nas que se mostran magníficas pezas de pintura, escultura, pratería, marfís, téxtiles e obxectos como relicarios recollidos polos condes de Lemos da súa estancia en Nápoles e aumentado máis tarde por importantes obras adquiridas en España.
Tamén teñen especial relevancia as pezas de ourivaría do renacemento italiano, así como os relicarios das escolas italianas e castelás. No conxunto móstranse tamén importantes vestimentas litúrxicas.
As reliquias, case 400, compoñen unha parte importante da colección. Unha das mellores pezas do museo é un arca eucarística, agasallo do papa Urbano VIII á condesa de Lemos. Un lugar que merece ser visitado por todos os apaixonados do arte sacro.