Uno de los elementos patrimoniales más emblemáticos de Os Ancares, especialmente de As Nogais, es la Torre de Doncos. Se trata de una majestuosa torre medieval que se alza a más de 600 metros de altura en el paso natural del Bierzo a Galicia.
Para poder admirar la torre y su escenario marcado por el río Navia, que funciona de foso natural, hace unos años se inauguró el Mirador de Doncos. Un elemento más con el que poner en valor este Bien de Interés Cultural catalogado como monumento.
Fue construida en la segunda mitad del siglo XV y olvidada dos siglos después, hoy en día se encuentra en estado de abandono a falta de identificar a su propietario.
El entorno natural que rodea a la torre nos muestra una pequeña parte de la riqueza medioambiental de la zona. Los tonos verdes y ocres predominan en este enclave gracias a los robles, pinos, olmos y cerezos.
Un dos elementos patrimoniais máis emblemáticos dos Ancares, especialmente das Nogais, é a Torre de Doncos. Trátase dunha maxestosa torre medieval que se alza a máis de 600 metros de altura no paso natural do Bierzo a Galicia.
Para poder admirar a torre e o seu escenario marcado polo río Navia, que funciona de foso natural, hai uns anos inaugurouse o Miradoiro de Doncos. Un elemento máis co que poñer en valor este Ben de Interese Cultural catalogado como monumento.
Foi construída na segunda metade do século XV e esquecida dous séculos despois, hoxe en día atópase en estado de abandono a falta de identificar ao seu propietario.
A contorna natural que rodea á torre móstranos unha pequena parte da riqueza ambiental da zona. Os tons verdes e ocres predominan neste enclave grazas aos carballos, piñeiros, olmos e cerdeiras.