El balneario de Lugo es probablemente el que más tiempo lleva en activo en la Península Ibérica. Sus aguas provenían de un manantial termal con propiedades mineromedicinales que brotan a casi 44ºC y que aún a día de hoy se siguen utilizando en el Hotel Balneario de Lugo.
Los baños públicos formaban parte del modo de vida romano y también representaban el poder de sus gobernantes. Casi todos los balnearios tenían una serie de salas comunes con funciones específicas.
En el “Apoditerium” las personas se desvestían dejando su ropa en una serie de nichos que se hacían en las paredes, serían lo que hoy conocemos como vestuarios. El “Caldearium” era la sala de baño caliente, mientras que el “Tepidarium” servía de transición para el baño frío que era el “Frigidarium”. Además, podía haber otras estancias para baños de vapor o para hacer ejercicio.
El balneario de Lugo está declarado como Bien de Interés Cultural y desde el año 1931 se continúan utilizando las aguas medicinales sulfuradas con fines terapéuticos. Miles de personas lo eligen cada año para mejorar en sus afecciones respiratorias, reumatismos o problemas de piel al mismo tiempo que son testigos de la historia a través de estas termas romanas.
O balneario de Lugo é probablemente o que máis tempo leva en activo na Península Ibérica. As súas augas proviñan dun manancial termal con propiedades mineromediciñais que brotan a case 44ºC e que aínda a día de hoxe seguen a utilizarse no Hotel Balneario de Lugo.
Os baños públicos formaban parte do modo de vida romano e tamén representaban o poder dos seus gobernantes. Case todos os balnearios tiñan unha serie de salas comúns con funcións específicas.
No “Apoditerium” as persoas desvestíanse deixando a súa roupa nunha serie de nichos que se facían nas paredes, serían o que hoxe coñecemos como vestiarios. O “Caldearium” era a sala de baño quente, mentres que o “Tepidarium” servía de transición para o baño frío que era o “Frigidarium”. Ademais, podía haber outras estancias para baños de vapor ou para facer exercicio.
O balneario de Lugo está declarado como Ben de Interese Cultural e desde o ano 1931 continúanse utilizando as augas medicinais sulfuradas con fins terapéuticos. Miles de persoas elíxeno cada ano para mellorar nas súas afeccións respiratorias, reumatismos ou problemas de pel ao mesmo tempo que son testemuñas da historia a través destas termas romanas.