Hoy descubrimos una de las rutas más atractivas de la Mariña Lucense. Se trata de la ruta del Salto do Coro de Mondoñedo.
Empezamos la ruta en el casco histórico de Mondoñedo, junto a la fuente vieja o también conocida como Fuente de Álvaro Cunqueiro. Se trata de una construcción del siglo XVI que antiguamente abastecía de agua a los habitantes de Mondoñedo.
Yendo por la calle Álvaro Cunqueiro y tras pasar por varias calles empedradas, nos adentraremos en el valle del río Valiñadares y nos dirigimos hacia el desvío Salto do Coro. Se trata de subida por el bosque y por el cual nos encontraremos con varios saltos de agua antes de llegar a la cascada.
Finalmente subiremos unas escaleras, cubiertas por un manto vegetal, para apreciar desde la cima el espectáculo de la caída del agua.
A pesar de que la pendiente es intensa, los cerca de 4 kilómetros de ruta son fáciles de recorrer y que pueden hacerse en menos de una hora.
Hoxe descubrimos un dos roteiros máis atractivos da Mariña Lucense. Trátase do roteiro do Salto do Coro de Mondoñedo.
Empezamos o roteiro no centro histórico de Mondoñedo, xunto á fonte vella ou tamén coñecida como Fonte de Álvaro Cunqueiro. Trátase dunha construción do século XVI que antigamente abastecía de auga aos habitantes de Mondoñedo.
Indo pola rúa Álvaro Cunqueiro e tras pasar por varias rúas empedradas, adentrarémonos no val do río Valiñadares e onde nos dirixiremos cara ao desvío Salto do Coro. Trátase de subida polo bosque e polo cal nos atoparemos con varios saltos de auga antes de chegar á fervenza.
Finalmente subiremos unhas escaleiras, cubertas por un manto vexetal, para apreciar desde a cima o espectáculo da caída da auga.
A pesar de que a pendente é intensa, os preto de 4 quilómetros de roteiro son fáciles de percorrer e poden facerse en menos dunha hora.