Descubrindo Lugo: Ínsua de Seivane

En Outeiro de Rei, el río Miño y el Ladra se juntan para crear una torrencial bajada del caudal, digna de contemplar. Río abajo, justo en el punto donde se vuelven a separar ambos afluentes, el curso del río Miño deja a la vista varias islas idílicas protegidas dentro de la Reserva de la Biosfera Terras do Miño. Una de las más grandes es la isla de Seivane y que […]

domingo 5 de marzo del 2023
En Outeiro de Rei, el río Miño y el Ladra se juntan para crear una torrencial bajada del caudal, digna de contemplar. Río abajo, justo en el punto donde se vuelven a separar ambos afluentes, el curso del río Miño deja a la vista varias islas idílicas protegidas dentro de la Reserva de la Biosfera Terras do Miño.
Una de las más grandes es la isla de Seivane y que para acceder a ella tenemos que atravesar un puente colgante que nos dirige a un paraíso natural. Un refugio de pescadores y un área de recreo reciben al visitante. Al llegar se puede bordear el islote gracias a un sendero circular de un kilómetro y medio entre robles, acebos, fresnos y abedules.
Si queremos completar la visita, el camino pasa por el zoológico de Marcelle. Aquí podemos observar animales de nuestra fauna ibérica y de continentes como Europa, África y América.

 

En Outeiro de Rei, o río Miño e o Ladra xúntanse para crear unha torrencial baixada do caudal, digna de contemplar. Río abaixo, xusto no punto onde se volven a separar ambos afluentes, o curso do río Miño deixa á vista varias illas idílicas protexidas dentro da Reserva da Biosfera Terras do Miño.
Unha das máis grandes é a illa de Seivane e que para acceder a ela temos que atravesar unha ponte colgante que nos dirixe a un paraíso natural. Un refuxio de pescadores e unha área de recreo reciben ao visitante. Ao chegar pódese bordear o illote grazas a un carreiro circular dun quilómetro e medio entre carballos, acivros, freixos e bidueiros.
Se queremos completar a visita, o camiño pasa polo zoolóxico de Marcelle. Aquí podemos observar animais da nosa fauna ibérica e de continentes como Europa, África e América.

Quizás te pueda interesar…