Descubrindo Lugo: Camiño Real y Ponte de Carracedo en Láncara
viernes 17 de febrero del 2023
Por estas tierras de Láncara pasa el Camino Real, una de las principales vías de entrada utilizada en Galicia hasta el siglo XI por los viajeros y los comerciantes de la época.
Transcurre por zonas altas rondando cotas próximas a los 1.200 metros. Cuenta con una longitud total de unos 60 kilómetros desde Padornelo, en Pedrafita, donde se separa del camino francés hasta la capital de Lugo para encontrarse con el camino primitivo.
El Puente de Carracedo es el punto más representativo del Camino Real. Las tranquilas aguas del río Neira se detienen ante uno de los símbolos de Láncara. La construcción continúa en pie resistiendo al paso del tiempo y siendo testigo mudo de una historia de leyenda.
Al llegar a sus pilares, el agua atraviesa sus ojos con detenimiento para luego sortear un paisaje de tonalidades verdes. El puente, con sus 62 metros de longitud, une territorios que el río Neira nunca quiso separar.
En la Edad Media había sobre él una torre donde se cobraba derecho de portazgo por cruzarlo. Era lugar de confluencia de los correos procedentes de distintos puntos de Galicia que juntos seguían el camino hacia la corte.
Por estas terras de Láncara pasa o Camiño Real, unha das principais vías de entrada utilizada en Galicia ata o século XI por viaxeiros e comerciantes da época.
Trascorre por zonas altas rondando cotas próximas aos 1.200 metros. Conta cunha lonxitude total duns 60 quilómetros desde Padornelo, en Pedrafita, onde se separa do camiño francés ata a capital de Lugo para atoparse co camiño primitivo.
A Ponte de Carracedo é o punto máis representativo do Camiño Real. As tranquilas augas do río Neira detéñense ante un dos símbolos de Láncara. A construción continúa en pé resistindo o paso do tempo e sendo testemuña muda dunha historia de lenda.
Ao chegar aos seus piares, a auga atravesa os seus ollos con detemento para logo sortear unha paisaxe de tonalidades verdes. A ponte, cos seus 62 metros de lonxitude, une territorios que o río Neira nunca quixo separar.
Na Idade Media había sobre el unha torre onde se cobraba dereito de portazgo por cruzalo. Era lugar de confluencia dos correos procedentes de distintos puntos de Galicia que xuntos seguían camiño cara a corte.
Outro dos puntos máis significativos de este Camiño Real é a área recreativa Manuel Fernández Arrojo. Aquí veciños e visitantes gozan dos seus días de ocios nun espazo donde os servizos facilitan e aseguran unha estanza relaxada.